Pameran Elektrik & Hiasan Dalaman

Mega Ekspo!!
##Kelantan Trade Centre ##


Assalamualaikum...Mega Ekspo? Yaa.. Mega Ekspo.

Ekspo yang di tunggu oleh kebanyakan suri rumah. Kenapa? ooof course la untuk shopping barangan keperluan rumah kan.. Semuanya MURAH!! Wuuuu... admin pun teringin jugak nak shopping2 ni. He3x. Tak terlepas jugak untuk yang baru buka ofice, ramai jugak yang beli barangan keperluan pejabat mereka kat sini.. ;)) 
Jom kite tengok;)))))





 
                                         

 
Mr DJ dan Our Guest DJ.. Who??? Of cOurse la bang Fizie yang sentiasa hot! Macam-macam celoteh yang ada bila bertemu.. :) 
Picture kat atas adalah sesi LELONG! LELONG! LELONG!
-Fizie Hotfm-



Penyampaian hadiah LUCK DRAW kepada pemenang!! Dapat VIGICO! Wuhuuuu memang leleh la. Barang ribu riban tu. Admin pun nak satu. Boleh?







Sangat ramai pelanggan yang menunggu! Fuhh memang mendapat sambutan la Mega Ekspo kali ni kan.. 
Rugi sesangat buat sape yang tak datang ;p



                                       
Keratan dari Surat Khabar.. 
Mr DJ ada dalam ni dan dengan ini, admin sangat jelez taw! Hehehe....

Tiada ulasan: