Jualan Pembukaan Rasmi.. Jommmmm terjah!!!

LELONG! LELONG! LELONG! 

By : PC Depot

Assalamualaikum..

Admin sangat-sangat teruja dengan karnival/ sebarang promosi terutama melibatkan barangan komputer sebabnya HARGA yang memang TAK MASUK AKAL!! Tak masuk akal??

********************************************************************************

Apa yang TAK MASUK AKAL? Uihhh macam-macam ada...
Antaranya ialah pendrive 8gb dengan harga hanya RM 6 je... Aduhaiii... Admin yang terlebih excited tau! Backpack yang tebal tu pun RM 19. Mana mau dapat? Biasa beli kat pasar malam pun RM 20, pakai tak lama koyak..  Rugi kan? So admin memang tak lepas peluang..:))



Second DJ dari Sound Team...;) Kenapa pakai mask?? Gulpppp... Jerebu time ni. Hehehe.. Keje tetap keje.. Promosi tetap di jalankan okey!



Mr DJ pun ada... Sedang melayan staff.. Chinese katanya, so request nak lagu china la.. Rupenye banyak koleksi lagu china yang best-best dalam lappy ni, cuma tak pernah pasang je.. hihi




Sesi QnA.. Sangat sporting para pelanggan..! Jerebu pun masih tetap bersemangat sokong karnival ni kan.. ;))





GAME... Menarik jugak game ni. Baling bola pimpong kedalam bekas yang berisi huruf.. Paling min, 15/20 untuk mendapat hadiah.. Bezkan..?



Mr DJ pun try jugak?



Haaa... Jangan salah faham pulak, admin ni dapat hadiah sebab membuat pembelian RM25 ke atas.. Dan layak untuk bermain pusing-pusing roda. Dan ini lah hasinyaaa...... he3x..







Tiada ulasan: